Yazı İşleri Birimi Görev Tanımı
19 Temmuz 2024

1.BİRİM: İl Ambulans Servisi Başhekimliği
2.GÖREV ADI:  Yazı İşleri Birimi
3.AMİR VE ÜST AMİRLER:  İl Ambulans Servisi Başhekimi, Başhekim Yardımcısı
4.GÖREV DEVRİ: Herhangi bir nedenle görevinde olmadığı durumlarda (rapor,izin vb.) yerine bakacak personel; bu birimdeki diğer personel.
5.GÖREVİN AMACI: İl Ambulans Servisi Başhekimliği ile Müdürlük ve diğer kurumlar arasındaki yazışmaları hiçbir aksaklığa mahal vermeden yönetmenliklerde ve talimatlarda belirtilen usul ve esaslara uygun şekilde yapmak.
6.GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI:
6.1.İl Ambulans Servisi Başhekimliği bünyesinde hizmet veren personelin en verimli şekilde istihdam edilmesini, atama, yer değiştirme, geçici görev, terfi, emeklilik ve diğer özlük haklarıyla ilgili il içinde yapılması gereken hizmetlerini yürütmek.
6.2.Personel başlayış, ayrılış, izin, rapor işlerini yerine getirmek ve tüm bunları ASOS sistemine kaydetmek,
6.3.112 personelinin özlük dosyalarının düzenlemek ve takibini yapmak.
6.4.İstasyon ve KKM' yi ilgilendiren yazıları dağıtım yazısı yazmak.
6.5.Başhekimlik, Komuta Kontrol Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetlileri İstasyonlarında  görev yapan idari personel hariç diğer personellere İl İçi- İl Dışı hasta nakillerinde görevlendirilmeleri amacıyla Olur alınmasını sağlamak.
6.6.Başhekimliğe fiziksel olarak gelen her türlü evrakı gelen evrak defterine kaydetme ve başhekimin onayı ile ilgili bölüme ulaşmasını sağlama, görevi ile ilgili gizlilik ilkesine bağlı kalmak.
6.7.İl Ambulans Servisi Başhekimliği ile tüm personel arasındaki bilgi aktarımını (evrak, tebliği vs.) sağlamak.
6.8.Başhekim tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek.