Komuta Kontrol Merkezi Koordinasyon Personeli Görev Tanımı
19 Temmuz 2024

1.BİRİM: İl Ambulans Servisi Başhekimliği Komuta Kontrol Merkezi
2.GÖREV ADI:  Hastaneler Arası Koordinasyon Birimi 
3.AMİR VE ÜST AMİRLER: Komuta Kontrol Merkezi Sorumlu Hekimi, İl Ambulans Servisi Başhekimi
4.GÖREV DEVRİ: Hastaneler arası koordinasyon birim personeli nöbette olmadığı durumlarda Komuta Kontrol Merkezi Sorumlu Hekimi yerine tarafından başka bir koordinasyon çalışanı görevlendirilir.
5.GÖREV AMACI: Acil Sağlık Hizmetlerinin hastaneler arası nakil protokolünde hizmete erişimi sağlamak.
6.GÖREV YETKİ  VE SORUMLULUKLARI:
a)Komuta Kontrol Merkezinde işleyişin 24 saat kesintisiz sürdürülmesi için nöbet sistemi ile çalışırlar.
b)Hizmetin etkin sunumu için her türlü bilgi, doküman, donanım ve iletişim sistemlerini kullanır, kullanılmasını sağlar ve sağlatır.
c)Yardımcı Sağlık Personeli operatörleri tarafından kendisine aktarılan il içi ve il dışı nakil talepleri ile ilgili telefon çağrılarını en kısa sürede ve uygun bir şekilde karşılar. 
d)Nakli talep edilen hasta hakkında gerekli tıbbi bilgiler ile hastanın SGK durumuna göre hasta için tedavisinin olabileceği en uygun hastaneyi bularak naklin gerçekleştirilmesini sağlar. 
e)Komuta Kontrol Merkezi Sorumlu Hekimi tarafından verilen diğer görevleri yerine getirir.